Solutii complete

Oferim urmatoarele servicii la  implementarea sistemelor complexe de identificare automata: 1. Determinarea necesităţilor Orice proiect este unic. Fiecare client are facilităţile, necesităţile şi bugetul personal, astfel…
Oferim urmatoarele servicii la  implementarea sistemelor complexe de identificare automata:
1. Determinarea necesităţilor

Orice proiect este unic. Fiecare client are facilităţile, necesităţile şi bugetul personal, astfel fiecare soluţie pe care îl furnizăm trebuie să fie unic. Pentru acesta însă, trebuie să te cunoaştem şi să te înţelegem perfect. Dacă e necesar venim la sediul Tău, sau locaţia viitorului proiect pentru a analiza orice detaliu ce poate fi relevant

2. Proiectare – planuri şi descrieri tehnice

Pornind de la afirmaţia anterioară, cum fiecare proiect este unic, înseamnă că fiecare proiect are planurile lui tehnice. Aceste planuri nu sunt idei luate din aer. Le punem pe hârtie şi îl perfecţionăm împreună cu tine, până acestea ţi se potrivesc ca o mănuşă. Proiectele noastre tehnice sunt conforme cu normele europene de accesare fonduri.

3. Optimizarea costurilor

După găsirea soluţiei optime, şi conturarea planului tehnic mai dăm o tură în jurul proiectului tău pentru a-l optimiza din punct de vedere economic. Nu ne stă în interes să te copleşim cu cheltuieli ce pot fi înlăturate. Aceste moduri de a se îmbogăţi nu sunt compatibile cu modelul nostru de afacere. Vrem să ai costuri mici şi să ai cât mai repede satisfacţia că ţi-ai recuperat investiţia.

4. Soluţii software personalizate

Indiferent de natura proiectului Tău, ne străduim să îţi oferim soluţii complete, în afară de toate echipamentele hardware necesare furnizăm şi soluţii software care integrează toate acestea într-un sistem. Ţinem să găsim pe piaţă cele mai performante softuri sau să cream noi soluţii, perfect adaptate nevoilor.

5. Introducere date

Colectarea şi introducerea datelor este o atribuţie ce necesită mult timp din partea resurselor tale umane. Multi dintre clienţii noştri ne-au semnalizat că nu găsesc resurse suficiente pentru construirea bazei de date necesare derularii unei campanii sau implementarii unor sisteme. Din acest motiv am început să furnizăm servicii de introducere date, desigur toate acestea cu măsuri stricte de confidenţialitate şi securitate.

6. Implementare, asamblare şi montare

Lasă-ne să-ţi implementăm, asamblăm şi montăm echipamentele din proiect de la A la Z, indiferent despre ce proiect vorbim. Aducem toate echipamentele si sculele necesare până la ultima cuie, poti lăsa totul în grija noastră. Astfel ai şi tu timp de lucrurile într-adevăr importante din birou.

7. Training personal, instruire angajați

Training-ul persoanelor care vor utiliza sau vor asista la utilizarea serviciilor este foarte importantă în vederea utilizării la capacităţile maxime a sistemului. Cursurile noastre de Customer Training sunt destinate a răspunde tuturor întrebărilor şi pentru a îţi arăta cum să obţii rezultatele dorite.
De la cursuri şi prezentări pentru începători până la cursuri focusate pe teme specifice, la locaţia noastră sau cea pusă la dispoziţie de Tine, serviciile noastre de training sunt destinate a-ţi satisface pe deplin necesităţile.

8. Manuale, ghiduri şi fişe tehnice

În afară de treninguri ne asigurăm că clienţi noştri primesc o documentaţie corectă şi detaliată în forma unor manuale, documente şi fişe tehnice pentru toate soluţiile de care beneficiază. Ştim cĂ nu se pot reţine toate informaţiile de pe treninguri şi ştim de asemenea că succesul sau eşecul unui sistem nou implementat depinde în mare parte declaritatea informaţiilor pe care le primesc viitorii utilizatori privind folosirea corectă a sistemului.

9. Pornire de probă

După finalizarea tuturor lucrărilor de montare şi implementare dorim să rămânem pentru o încercare a sistemului, o pornire de probă, la care eşti şi tu prezent. Ca atât noi cât şi tu să rămâi cu garanţia, ca sistemul pe care ai dat bani într-adevăr este funcţională.

10. Control tehnic periodic post-implementare

În cadrul pachetului nostru de servicii post-implementare se găseşte controlul tehnic periodic, adică: la o anumită dată într-o lună ne deplasăm la sediul de implementare a sistemului Tău pentru a ne asigura că totul se află în ordine.

11. Suport tehnic

Zilnic între orele 9 şi 17 îţi stăm la dispoziţie prin telefon, orice problemă ai întâmpina sau neregulă ai sesiza. Răspundem la e-mailuri în max. 24 de ore, dar în caz de urgenţă ne poţi suna şi în afara programului normal de lucru.

12. Service se mentenanţă tehnică

Orice defecţiune sau neregulă ai constata cu sistemul instalat, indiferent dacă e din greşeala noastră, a ta sau cauzată de factori externi, venim în ajutorul Tău şi încercăm să remediem problema cât mai repede posibil. Binentele pentru evitarea situatiilor extreme recomanda efecuarea mentenatei periodice.

12. Asigurarea funcţionării continue

Dacă un echipament al tău aflat în garanţie se defectează, facem tot ce este posibil ca reparatiile sa se efectueze in cel mai scurt timp, si contra cost putem sa  oferim un echipament similar în schimb, pe timpul reparaţiilor.

Afișez 1 - 12 din 15 rezultate

  • Termen de livrare 4-7 zile
  • Termen de livrare 4-7 zile
  • Termen de livrare 4-7 zile